עדכונים שונים

21 08 2010

מערכת הפעלה iOS 4 הביאה איתה הרבה שינויים גם מאחורי הקלעים דבר שיצר חוסר תאימות עם הרבה אפליקציות מעולם ה JailBreak. להלן מספר עדכונים לגבי התוכנות שלי:

OpenHebrew בגירסא הנוכחית שלה OpenHebrew3 אינה מותאמת למערכת הפעלה 4 ולא לאייפד! אין להתקין אותה עליה שכן היא תגרום לבעיות כמו שתמונת החייגן תעלם וכו' (הסרה של החבילה דרך סידיה אמורה לסדר את כל הבעיות הללו). בעוד אני מנסה להוציא גירסא עדכנית למערכת הפעלה החדשה, לצערי ישנם כל מני בעיות ומקרי קצה שמונעים ממני בשלב זה להוציא את העדכון.

בנוגע למקלדת עברית / יוונית לאייפד, לצערי השקעתי שעות רבות בניסיון לפתור את הבאג של אפל בכל הקשור ליישור אוטומטי לימין ולצערי בכל דרך שניסיתי לפתור את הנושא הגעתי למבוי סתום עד כה. למי שלא יודע, יש את האופציה לעשות זאת באופן ידני ע"י לחיצה / סימון הטקסט שנכתב ואז לחיצה על חצי הכיווניות שיופיעו.

SnapTap, התוכנה שמאפשרת לכם לקחת תמונות ולצלם וידאו בעזרת לחצני השמע במכשיר עצמו ובאוזניות של אפל, עודכנה גם היא וזמינה בחנות סידיה בגירסה מותאמת ל iOS 4.

SBSchedule, התוכנה שמאפשרת לכם לקבוע פרופילים למכשיר ולהפעיל אותם בזמנים קבועים מראש (או ידנית), עודכנה גם כן.

לגבי שאר התוכנות והעזרים הקטנים שעשיתי ועדיין רלוונטים, אני מקווה שבבוא הזמן, מרביתם יעדוכנו גם כן לתמיכה ב iOS 4.

אין צורך לשאול אותי בתגובות פה או במייל לגבי מה מצב העדכונים לתוכנות השונות שלי, מכיוון שאם יהיה לי משהו לעדכן אני אפרסם פה (או שיהיה אפשר לראות את העדכונים בסידיה).

לגבי סטטוס הפריצות השונות שיש, אני ממליץ להתעדכן באתר Jailbreakmatrix.com

פעולות

Information

One response

24 08 2010
שי

הי תום,

לגבי המקלדת לאייפד, היישור האוטומטי, ממש לא מפריע.
רכשתי אותה, והיא ממש ממש נוחה.

מחכים בקוצר רוח ל-OpenHebrew לאייפון 4 🙂

כל הכבוד על העבודה שאתה עושה.

כתיבת תגובה

