משלוח הודעות SMS בחינם דרך תוכנת ה ICQ לאנשי הקשר שלכם

28 08 2009

שירות ה ICQ מאפשר בארץ (ובעוד כמה מדינות) לשלוח כמות מסויימת של הודעות SMS בחינם ליום. עד כה לא היתה דרך נורמלית ובטוחה לשהתמש באופציה זו במכשירי האייפון / אייפוד טאץ. לאחרונה יצאה התוכנה הרשמית של חברת AOL לשירות ה ICQ וכמובן שהוא כולל את אופציית שליחת ה SMS. הבעיה העיקרית היא שאין דרך לשלוח הודעות לאנשי הקשר במכשיר ולכן צריך להזין בכל פעם את מספר הטלפון של איש הקשר כשרוצים לשלוח לו הודעה.

IcqSMS Contacts היא הרחבה שכתבתי לתוכנה ומאפשרת:

  • גישה לאנשי הקשר במכשיר בשביל לבחור למי לשלוח את הודעות ה SMS.
  • המרה של מספרי טלפון קיימים בשירות לשמות של אנשי קשר במכשיר (במקום שתקבלו הודעה ממספר +97258237463 תראו את שם איש הקשר במקום, אם הוא קיים ברשימת אנשי הקשר שלכם במכשיר).
  • זאת בנוסף לאופציות הרגילות של ICQ שכוללים גם מענה חזרה ממכשיר סלולארי לחשבון ה ICQ במידת הצורך וכמובן שיחות עם חברים שלכם ב ICQ.

הוראות התקנה:

  1. חפשו והתקינו את תוכנה ה ICQ החינמית ורשמית מה AppStore במכשיר שלכם.
  2. הפעילו את Cydia וחפשו icqsms והתקינו את החבילה בשם IcqSMS Contacts (שם החבילה המלא הוא com.openhebrew.icqsms ונמצא אצל BigBoss).
  3. כנסו לתוכנת ה ICQ, הכניסו פרטי החשבון שלכם, ולאחר מכן בתפריט ה Messages יש לכם אייקון של הודעה חדשה, כשתלחצו עליו תהיה לכם אופציה לבחור איש קשר מה Contacts למעלה ולשלוח לו הודעות SMS.

יש כרגע בעיה קטנה בתוכנה עצמה שהודעות עברית לפעמים מיושרות לשמאל ונופלות לפעמים על האייקון, אני מקווה שהם יתקנו את הבאג הזה בקרוב.

כרגיל, אם אתם נהנים מהמוצרים שלי, אתם מוזמנים לתרום כסף בלינק הבא:

כמה תמונות:

פעולות

Information

18 responses

2 06 2010
יוסף

אתה פשוט גדול!!!

2 06 2010
יוסף

למה זה לא נותן לי לשלוח לחברת סלקום הוא כותב הודאה באנגלית שאין אפשרות לשלוח את ההודאה

5 06 2010
openhebrew

סלקום לא מאפשרים את השירות הזה יותר..

29 01 2010
Joar

התוכנה שלך כן מציגה את רשימת האנשי קשר אבל עדיין כשאני רוצה לשלוח SMS זה כותב ״unable to instan messages״
אשמח אם תוכל לעזור אגב יש לי אייפוד דור 2 אם זה משנה

1 02 2010
openhebrew

נכון להיום סלקום הפסיקה את תמיכתה בשליחת הודעות SMS בחינם דרך ICQ למספרים שלה.

7 12 2009
כמה יעלה אייפון ברשת פלאפון | Niv Calderon

[…] ממשק האייסיקיו לאייפון לא מושלם, ולכן אני משתמש בתוכנה משלימה (שנמצאת בסידיה) שמתלבשת על האייסיקיו ומחברת אותו עם […]

11 09 2009
אנו-נימי

איפה למטה של מה יש כפתור SMS?
אני מבין כי אף אחד לא ממש טורח לקרוא או להבין את הכתוב בשאלות ובהבהרות…
Sאסכם:
SMS מהאיפון אני יודע לשלוח – זו לא בעיה.
ICQ מהמחשב אני שולח כנ"ל.
בתוכנת ICQ באיפון שלי אין כפתור SMS למטה
בתוכנת ICQ באיפון לא הצלחתי לשלוח מסר SMS לאף אחד מרשימת אנשי הקשר שלי (ויש לי למטה בתוכנת ה-ICQ כפתור עם Contact list ברשימה זו יובאו אנשי הקשר שלי מה-ICQ כפי שנצברו במחשב)
בתוכנת ה-ICQ באיפון אני מצליח לשלוח SMS לנמענים מרשימת אנשי הקשר של האיפון וזאת רק אם אני מתחיל הודעה חדשה וממנה בוחר בכפתור Contacts (למעלה) את אנשי הקשר של האיפון ….
אז מה עושה רשימת אנשי הקשר של ICQ בתוכנת ה-ICQ אם היא חסרת ערך ובכלל לא צריך אותה כי יש אפשרות לשלוח SMS לכל הנמענים שלי ברשימת אנשי הקשר שלי באיפון…

ותודה שבחרתם ICQ…

11 09 2009
אנו-נימי

בהמשך לניסיונותי…
התברר לי כי אני לא יכול לשלוח מסרי ICQ מהאיפון לנמענים הנמצאים ברשימת המנויים של ICQ שלי אך יכול לשלוח מסרים למנויים ברשימת "אנשי הקשר" של האיפון בלבד…
מה רע ברשימת אנשי הקשר של ה-ICQ? אליהן אני יכול לשגר מסרים מידיים אך לא הודעות SMS

11 09 2009
openhebrew

אולי צריך ללחוץ על כפתור ה SMS למטה כששולחים הודעה לנמען קיים. אם זה עדיין בעייתי, אתה מוזמן לשלוח דיווח על התקלה לצוות המפתחים של התוכנה ICQ עצמה.

11 09 2009
אנו-נימי

אכן ישנה מגבלה אך אני רחוק ממנה…
לא משנה למי אני מנסה לשלוח את ההודעה, התגובה היא אותה הודעת שגיאה ובאותו רגע ממש דרך ה-ICQ במחשב ההודעה עוברת ללא בעיה או מגבלה.
משהו לא תקין במערכת לדעתי והודעת השגיאה לא ממש מסבירה הרבה.

8 09 2009
אנו-נימי

ראשית תודה על התוסף המדהים והוראות ההתקנה הכל כך ברורות! ישר כח!!!

גם אני לא מצליח לשלוח SMS לנמען ICQ שנמצא ברשימת הנמענים שלי בתוסף שלך באיפון למרות שהוא כן מקבל ממני הודעות SMS מתוכנת ICQ שבמחשב.
ההודעה המתקבלת (בנסיון לשלוח לכמה נמענים אגב לא אחד, אם כי הם אינם משתמשי ICQ אלא רק נמעני SMS) היא:
Unable to send Instant Message
3#ext is unable to receive message

11 09 2009
openhebrew

יש מגבלה לכמות ההודעות שניתן לשלוח ביום נתון:
http://www.iphones.co.il/forum/thread97719.html

31 08 2009
גבי

שאני מנסה לשלוח הודעות הוא רושם לי {לא מסוגל לקבל הודעות לא מקוונות } הם wifi בחבילה דטה זה לא משנה

31 08 2009
openhebrew

גבי, לא ברור. מה הכוונה, השאר אמייל בשביל המשך השיחה.

31 08 2009
שי

היי ותודה רבה על התוסף השימושי.

יש באג נוסף בתוכנה:
בכתיבת הודעת SMS, התוכנה אינה שולחת מעבר ל 70 תווים שזה מקסימום התווים בהודעת SMS אחת.
הבאג הוא: במידה וכתבת ושלחת הודעה המכילה מעל 70 תווים, ההודעה מופיעה כ"נשלחה בהצלחה", אולם היא מתקבלת באופן חלקי אצל הנמען.

שאלה:
1. האם ניתן לאפשר שליחה של למעלה מ 70 תווים?
2. במידה ולא, האם ניתן להוסיף וולידציה שתבדוק ותודיע למשתמש שחרג ממקסימום התווים המותרים?

תודה.

30 08 2009
ארז

היי,
אחי, מה ההבדלים תכלס בין התוכנה הזאת שהתקנתי לפני כשבוע לשלך ?
http://www.ipsf.co.il/forum/t15168/

תודה אתה אחלה !

30 08 2009
openhebrew

בגדול:
– התוכנה שלי "מתלבשת" על תוכנת ה ICQ הרגילה (וחינמית) מהחנות של אפל על כל המשתמע מכך (תוכנה מקצועית שנכתבה ע"י AOL).
– התוכנה שלי מאפשרת לשלוח ולקבל חזרה הודעות.
– התוכנה שלי לא מתקשרת דרך שרתי צד ג' שמקבלים את שם המשתמש והסיסמא שלך אלא ישירות ל ICQ.

28 08 2009
IcqSMS Contact - SMS ICQ -

[…] […]

כתיבת תגובה

