מספר עדכונים

14 07 2009

עדכונים לתוכנה:

  1. שיפורים בפונקצינליות הקיימת.
  2. חבילות לתמיכה ב MMS ושיתוף אינטנרט, הוראות התקנה.
  3. תוכנת עמוד בית חדשה.

עדכונים מנהלתיים:

  1. עדכנתי את עמודי האתר השונים (שאלות ותשובות, הוראות התקנה, דיווח תקלות וכו') שיתאימו כעת גם לתמיכה במערכת הפעלה 3 (ולא רק 2 כמו מקודם), אנא קיראו את העמודים במידה ויש לכם שאלות.
  2. החבילות למערכת הפעלה 3 שלי, מאוכסנות כעת גם אצל BigBoss דבר שמקל את הוראות ההתקנה משמעותית (אין צורך להוסיף סורס מיוחד).
  3. אתם אתם נהנים מהחבילה שלי ויש לכם בלוג או כל אמצעי אחר להפצת הבשורה (חשבון בפייסבוק, טוייטר ו/או יוזר בפורום) עזרו לי להפיץ את OpenHebrew3 ע"י כתיבה קצרה של ההתרשמות שלכם ממנו.
  4. למרות שזה רשום באותיות אדומות בכמה מקומות, אנשים עדיין כותבים לי על בעיה, שהפתרון הנוכחי שלה ברור: אם יש לכם בעיות עם הסרגל אותיות, שנו את הממשק שלכם מעברית לאנגלית (או להפך), כנסו לתוכנה עם הבעיה, ואז חיזרו לממשק המקורי והבעיה תסתדר.
  5. מי שרוצה עדיין מוזמן להוסיף את הסורס שלי ולהשתמש בו, מכיוון שהוא מתעדכן מהר יותר מאצל BigBoss שמעדכן את הסורס שלו אחת לכמה זמן (כתובת הסורס http://tom.zickel.org/openhebrew ).
  6. כעת כאשר אתם מפעילים את אייקון ה OpenHebrew בשולחן העבודה, אתם תגיעו לגירסה מיוחדת של האתר שמותאמת לאייפון ומציגה לכם מידע כמו שאלות ותשובות ומה חדש.
  7. יש בטא חדש לתוכנת הגישה הנוחה למכשיר שלכם ללא צורך בתוכנות במחשב. הבטא עובדת על כל המכשירים ועל מערכות הפעלה 2 ו 3. בגלל שהיא בטא אז ההתקנה מאוד טכנית עדיין (ולכן אני לא מפרסם אותה פה), אבל אל תדאגו, בגירסה הסופית, זה יהיה עניין של לחיצה אחת 🙂
  8. ניתן לעקוב אחרי בטוייטר. אתם מוזמנים גם לתרום:

התוכנה במכשיר נראית כך:

פעולות

Information

2 responses

14 07 2009
שח_מט

תודה על העדכון.
הפעם אפילו הבזק בינלאומי שלי מצא את העדכון שלך לבד…
אפשר להצטרף לבטא? אשמח לבדוק אותו.

14 07 2009
openhebrew

שח_מט, פורסמו פרטים לגבי הבטא באתר של bigboss, אתה יכול לחפש שם פרטים.

כתיבת תגובה

