עדכון משמעותי ל OpenHebrew3 !!! (עודכן)

2 07 2009

עדכון: לכל מי שיש בעיות עם סרגל אותיות באנשי הקשר לאחר העדכון נסו לעבור לממשק השני (עברית אם אתם באנגלית ולהיפך), להפעיל את אנשי הקשר ולחזור לממשק המקורי.

אני שמח לבשר לכם על עדכון משמעותי ל OpenHebrew3, לטעמי זהו עדכון חשוב שמתקן הרבה מהבעיות שיש עם העברית במערכת הפעלה 3 ומחזיר את כל הפונקצינליות שהתרגלתם אליה ב OpenHebrew למערכת הפעלה 2 למעט המקלדת החכמה. כיום רשימת התיקונים כוללת בין היתר:

  • ישור לימין בכל המקומות, כולל בהודעות SMS.
  • סידור של סרגל האותיות החכם ברשימת אנשי הקשר ובנגן המוזיקה גם בממשק עברית וגם בממשק אנגלית.
  • גלישה מסודרת לאתרי ynet, one, yad2.
  • סידור הצגת אנשי הקשר גם בממשק עברית וגם בממשק אנגלית.
  • זיהוי תקין של מספרי טלפון בארץ, כולל קישורם בהודעות ה SMS.
  • לוגואים של מפילות הסלולאריות בארץ.
  • מבטל הודעות על הפניית שיחות.
  • מאפשר הפעלת מקלדת סמלים יפנית (EMOJI) למי שמעוניין.
  • הוספת אותיות בעברית לחייגן.

לצערי עדיין אין התפתחות בנושא המקלדת החכמה וזאת בגלל השינויים הרבים שאפל עשו בעניין המקלדת במערכת הפעלה החדשה.

מי שכבר מותקן לו OpenHebrew3 אז פשוט להיכנס ל Cydia ולעדכן, מי שאין לו ורוצה להתקין מוזמן לקרוא את הוראות ההתקנה (או בתמונות). לגבי השאלות ותשובות יש את הפוסט הזה בינתיים. מי שרוצה לתרום כסף כאות הערכה לעבודה הקשה שאני משקיע בפרוייקט, מוזמן לעשות זאת פה.

פעולות

Information

54 responses

2 08 2009
ארז

באמת תודה, הכל עובד חלק בגירסא 3.0.1

13 07 2009
Yasoo

תום – תודה רבה

פתרת לנו המון כאבי ראש ובלאגן
העברית OpenHebrew 3.0 גירסה 0.02-3
עובד נהדר

13 07 2009
יובל

הסורס שלך לא עובד,אני בטוח שאתה מקבל הרבה תלונות על זה אבל למחוק הודעות בלי לתת תשובה אתה יודע טוב מאוד.

תודה רבה על החבילה המצויינת נהנתי ממנה בגירסא 2.2.1 אבל אתה לא יודע לקבל תלונות ,זה דיי מעליב בוא נגיד.

13 07 2009
openhebrew

יובל, דווקא לא, הפסקתי לקבל תלונות על כך, והסורס שלי עובד, כי בכל רגע נתון אני רואה שאנשים מורידים ומתקינים את החבילה שלי. אפילו פניתי לחלק מספקיות האינטרנט בארץ כדי שיסדרו את הבעיה (השרת שלי עובד ואין בו בעיה), אם יש לך בעיה אתה מוזמן:
א. לפנות לספקית האינטרנט בנושא (חלקם אמרו לי להפנות את המשתמשים עם הבעיה למוקדי השירום שלהם)
ב. לרשום דיווח תקלה שאפשר לעשות איתו משהו, "הסורס שלך לא עובד" זה בערך הדבר הכי כללי ולא רציני שאפשר לעשות.

אם תקרא את עמוד ה"דיווח תקלות" אני מתעקש על אנשים שרוצים תגובה, שישאירו כתובת מייל על מנת שאני אוכל ליצור איתם קשר ולהביא לפתרון הבעיה שיש להם, כמו כן בלי דיווח מפורט על בעיה/תקלה, צריך לבזבז זמן בלשאוב את המידע הזה.. אי אפשר לפתור בעיות ולנהל דו שיח לגבי בעיות במערכת תגובות שכזו. אני משתדל לחזור במייל לכל אדם שהשאיר מייל באופן אישי וגם במידה והנושא לא בעייה אישית אצלו לפרסם אותה.

13 07 2009
אביתר

יש דבר אחד שמעצבן אותי 🙂
למה שמתקשרים מחסום מופיע "נחסם"
וברשימת שיחות שהיו כן מופיע חסום..

13 07 2009
openhebrew

אביתר, אתה מוזמן לפנות לעמוד ה feedback אצל אפל בנושאי תרגום עצמו.

5 07 2009
עדכון לעברית באייפון 3 | Mobo

[…] ציקל, חסיד אומות העולם ומלך, מדווח על גירסה חדשה של OpenHebrew, הפתרון העברי החינמי שהוא מפתח כבר זמן רב עבור […]

3 07 2009
לירן

תודה ענקית לתום ציקל שעושה עבודה יסודית ומצוינת בשם קהילת האייפונרים בישראל ואלו (כמוני) שמתגוררים בחו"ל!

3 07 2009
גיא

מדהים!
המון תודה על העבודה הקשה שמשפרת את האיכות לכולנו…חובה לתרום לדעתי:-)

3 07 2009
Hebrew iPhone

יופי של עידכון
לא הבנתי עדיין מה הבעיה עם המקלדת החכמה?
לדעתי המקלדת החכמה של אפל עובדת ממש טוב – או שאולי אנחנו לא מדברים על אותו דבר

3 07 2009
openhebrew

אני מדבר על זה (אין את זה אצל אפל כרגע):
https://openhebrew.wordpress.com/smart-keyboard/

3 07 2009
Benitez

עובד פיקס.
פשוט יופי של עבודה.
המון תודה תום.

3 07 2009
גילי

היי..
רק רציתי להגיד המון המון תודה! 🙂
כל הכבוד!!

3 07 2009
עדי

לא התרשמתי בכלל מהחבילה

נמתין לעוד כמה גרסאות, שבטח יסדרו את הבאגים והבעיות שיש.

3 07 2009
openhebrew

עדי, ממה בדיוק לא הרשמת ?

3 07 2009
מאור

היי תום,
אני חייב להגיד לך שנורא חששתי לעדכן לגרסה 3 בגלל העברית.
פחדתי שלאחר העדכון שכשאני אאבד את העברית של hebdev אני אתקע עם פיתרון עברית חלקי ולא מקצועי…
אני חייב להתוודות פה שנפלה טעות ענקית בחלקי כשחשבתי כך. פיתרון העברית שאתה מציע הוא מצויין, מעולה וגאוני להפליא!!! תיקנת את כל הדברים שהיו חסרים ובעייתים בעברית המובנית של apple. ממש שאפו לך על העברית. אני שמח שנפל בחלקי הכבוד להשתמש בפתרון המצויין שלך לעברית, ויכול לומר של-apple יש כמה דברים ללמוד ממך כמה דברים בנוגע לגיור מקצועי!
דבר קטן אם אוכל לבקש ממך והדבר לך מצריך ממך הרבה עבודה הוא אם אתה יכול לתקן את האתר ONE שייטען במלואו כפי שתיקנת את YNET.
האתר הזה הוא האתר הטוב ביותר בארץ בתחומו- ספורט, וככזה הוא נגלש ע״י אלפי ישראלים כמדיי יום על מכשירי האייפון, לכן אשמח ואודה לך בשם כולם אם תוכל לתקן לנו אותו. כתובת האתר המלאה: http://www.one.co.il
ושוב המון המון תודה!! אתה גדול….

2 07 2009
ברוך

תודה (גם) על סידור אות היום בתצוגת רשימה בלוח שנה!! נעים לראות שאתה קשוב לבקשות!!

1 07 2009
עדי

שאלה קטנה,
אם אני רוצה להכניס את האות 'א' ב KEYPAD, איך אני עושה את זה?

1 07 2009
openhebrew

עדי, תשאיר מייל אם אתה רוצה התיחסות.

1 07 2009
DGC

מלך,
האות העברית בלוח שנה תוקנה – כל הכבוד!!

30 06 2009
D.G.S

תום ,
יש בעיית התקנה ב ICY . האם אאתה יכול לבדוק תבעייה ?

1 07 2009
openhebrew

DGS, ICY לא מומלץ להתקנה ב 3 בנתיים.

30 06 2009
יפתח

עובד מצויין. תודה.

30 06 2009
שרון

עובד מעולה, תודה רבה רבה

30 06 2009
betz

EXCELLENT WORK ! ! !

29 06 2009
Yov

בכל סיפור מופיע בשלב כלשהו בקצה, ה"שומרוני הטוב".
רק שבמקרה שלנו אתה ממלא את התפקיד הזה בכל פרק ופרק.

כרגיל, מצוין. כרגיל, תודה

29 06 2009
שח_מט

תודה על העדכון (הפעם הסידיה זיהה שיש עדכון)
הסרגל א-ב עובד בממשק אנגלי – כל הכבוד!!!
באמת יש בעיה בלוח שנה במצב רשימה כמו שכתבו למעלה.
יישר כח
שח

29 06 2009
רועי

יש לי אייפון דור ראשון ואחרי העדכון דרך הסדייה, העדכון נתקע והאייפון לא עובד יותר. כל מה שניסיתי לעשות כדי להוציא אותו מהמצב הזה לא עובד.

29 06 2009
openhebrew

רועי, אם אתה רוצה התייחסות לבעיות, תשאיר כתובת אמייל עובדת.

4 07 2009
נטע

גם לי יש דור ראשון, העידכון מסידיה אכן נתקע (אחרי סיום) על loading הרבה זמן אז פשוט החזקתי את כפתור הכיבוי יחד עם כפתור הבית עד שהאייפון עשה ריסטרט, ועכשיו הכל עובד מצוין!

תודה תום!!!

28 06 2009
דנור

פשוט תודה.

28 06 2009
ברוך

תום שלום ותודה רבה על עבודתך החשובה! עאמור, תרמתי דרך PayPal.
בעיה חשובה לי – בעדכון האחרון נעלמה האות של יום בשבוע בתצוגת רשימה בלוח שנה. היא קיימת בכל הפורמטים האיזוריים, אך בפורמט איזורי ישראל היא איננה. האם תוכל לתקן (בעיה דומה היתה פעם בעברית של HebDev והיא סודרה מייד.
תודה

29 06 2009
openhebrew

אני אשתדל לסדר את הבעיה לקראת העדכון הבא.

28 06 2009
אריאל

אחרי שינוי הממשק לעבירת ולאחר מכן בחזרה לאנגלית הכל עובד כשורה.

כרגיל – המון תודה וסחתן על העבודה המקצועית!!!

28 06 2009
Benitez

תום,
פעלתי כמו שאמרת (עברתי מממשק אנגלית לעברית וחזרה) וסרגל אנשי הקשר באמת הסתדר.
כרגע הבעיה של חוסר סרגל עברית קיימת רק באייפוד (כל השירים בעברית מופיעים תחת #).
יש לך איזו עצה?

28 06 2009
openhebrew

Benitez, יש בעיה עם הקוד של אפל לגבי תמיכה בנגן בשלב זה.

28 06 2009
דניאל

שלום רב, התקנתי את העדכון…. והאפליקציה של אנשי הקשר קורסת כל פעם שנכנסים. יש דרך להוריד את העדכון הזה?

28 06 2009
openhebrew

דניאל, כן, פשוט תסיר אותה מהתוכנה שהתקנת אותה דרכה.

28 06 2009
rednit

תודה רבה לך על עבודת הקודש שאתה עושה
העברית נפלאה !

28 06 2009
אריאל

אחרי התקנת העדכון החדש עדיין לא מופיע הסרגל עם אותיות בעברית (בממשק אנגלית), יש איזושהיא בעייה?

28 06 2009
מוטי

תודה רבה על העבודה שלך!
מחכים בקוצר רוח למקלדת החכמה… 🙂

28 06 2009
dgc

הי גבר. סרגל האותיות באנשי קשר נראה מוזר. במקום אותיות מסוימות מופיע עיגול למרות שיש אנשים ששמם מתחיל באות הזו.
דבר נוסף, האות המציינת את היום העברי בלוח שנה בתצורת רשימה נעלמה.

28 06 2009
נועם

קודם כל תודה רבה לך על כל העבודה הנהדרת שאתה עושה!!!
יש לי בעינ לאחר ההתקנה של השדרוג העברית . כל האותיות בסרגל אנשי קשר נעלמו . לא עברית ולא טנגלית ..
תודה על העזרה

28 06 2009
רועי

מה זה החוצפה הזאת של מחיקת תגובות ? קשה לקבל ביקורת חיובית כלפי החבילה ?
אם אתה משחרר משהו תצפה לזה שיהיו דברים לא תקינים, התיקון לסרגל אנשי קשר לא באמת תוקן..ורואים בו גיבריש!

28 06 2009
openhebrew

רועי, כפי שבטח שמת לב, אני עובד על האתר בזמני החופשי ולכן אני לא תמיד זמין לעבור על התגובות, אבל משתדל לענות לכל בעיה שאנשים מעלים (כפי שעשיתי עכשיו). אתה מוזמן לרשום כתובת מייל אם אתה באמת רוצה התייחסות לבעיה.

28 06 2009
מור גורג'

רק רציתי להודות לתום!
אתה בנאדם יקר!
צדיק אם יורשה לי…
גם כאנשים אחרים זונחים אותנו אנשי האייפון מסיבות כאלה ואחרות
וגם כשאפל מרימה כפפה ומנסה לבוא לקראתנו אתה תמיד שם לעזור לנו ולשפר
את חווית העברית באייפון…
וכמובן שבחינם… בלי כל מניע או אינטרנס…
תודה רבה לך!
מכל הלב!

28 06 2009
boaz

הסתדר אחרי אתחול

28 06 2009
תמר

כל הכבוד!

28 06 2009
boaz

אחרי העדכון אין אותיות בסרגל אנשי הקשר )-:

28 06 2009
תום

טוב, סרגל האותיות סודר, היתי צריך להחליף ממשק לעברית, ואז בחזרה לאנגלית, וסרגל העברית הופיע ברשימת אנשי הקשר.

תודה רבה על הגרסה החדשה 🙂

28 06 2009
תום

משום מה העדכון של היום (openhebrew3-0.0.2) לא סידר את סרגל האותיות באנשי קשר בעברית, בזמן שימוש בממשק האנגלית.

יש למישהו מושג איך מסדרים את זה?

28 06 2009
Benitez

תום שלום,
עדכנתי את העידכון שלך והוא כרגיל משובח אבל עדיין יש לי בעיה בסרגל אנשי הקשר ובסרגל השירים.
אני עובד בממשק אנגלית.
באנשי הקשר ובשירים יש לי גם שמות באנגלית וגם שמות בעברית.
הסרגל מוצג רק באנגלית (כל השמות בעברית מופיעים תחת #).
אייפון 3G 8Giga לא סים-פרי נפרץ השבוע עם Redsn0w.
התקנתי את הגירסה שלך אתמול בבוקר (27.6.2009) ואת העדכון לגירסה היום בבוקר (28.6.2009) . בכל מקרה תודה רבה על ההשקעה.

28 06 2009
תום

תודה על מוצר נהדר, עכשיו תרמתי כאות הוקרה על העבודה הקשה גם לאחרונה ובמיוחד בתקופה שהיינו צריכים פתרון איכותי לעברית כשהעברית החינמית נסגרה.

28 06 2009
רועי

העדכון הרס את הסרגל אנשי קשר, כעת רואים אות עברית אנגלית וגיבריש…בקיצור לא טוב אשמח אם תוציא תיקון תודה

כתיבת תגובה

