OpenHebrew3 חבילה חדשה לתמיכה במערכת הפעלה החדשה של אפל.

21 06 2009

כפי שהיה צפוי, לא הכל מושלם בתמיכה בעברית / ישראל במערכת ההפעלה החדשה iPhoneOS 3.0 ואכן, כפי שרובכם נתקלו, לאחר המעבר כל הבעיות שציינתי פה, אכן התרחשו. אני מניח שעם הזמן, חלק מהבעיות יפתרו ע"י עדכונים שאפל תספק למערכת ההפעלה (למשל אין מצב שהמכשיר ימכר בארץ רשמית והוא לא יזהה מספרי טלפון של הארץ). בינתיים החלטתי להוציא תיקון חלקי שפותר חלק מהבעיות.

חשוב לציין שאין כל קשר בין עדכון התמיכה הזה, לבין נושאים כמו סימ-פרי, פריצה בפועל של המכשיר ושאר הירקות. בשביל להשתמש בחבילת התיקון אתם צריכים מכשיר עם מערכת הפעלה 3.0 ושיהיה פרוץ (שכיום זה אומר שזה לא יעבוד בינתיים על ה iPhone 3G s החדש למשל).

החבילה כרגע מסדרת:

  • זיהוי נכון של מספרי טלפון בארץ.
  • קישור בין הודעות SMS לאנשי קשר.
  • סידור הא"ב בסרגל האותיות באנשי הקשר (בשפת ממשק עברית כרגע).
  • לוגואים של מפעילות סלולאריות בארץ.
  • מאפשר את המקלדת ה Emoji (עדיין צריך להפעיל אותה אם רוצים, זו מקלדת הסימנים ולא המקלדת החכמה).
  • מבטל את הודעת הפניית שיחות.

ברור לי שזה פתרון חלקי, אבל זה נותן מענה מיידי לבעיות רציניות של שימוש במכשיר בארץ (כמו זיהוי מספרי טלפון). הרבה פנו אלי בשאלות כמו מה עם המקלדת החכמה ושאלות אחרות שקשורות, מערכת הפעלה 3.0 היא חדשה ובחלקה אפל שינתה לגמרי חלקים שלמים כמו למשל איך שהמקלדת מתנהגת ולכן יקח זמן כדי להבין את השינויים השונים ולראות איך אפשר לספק חלקים שהיו בעבר.

עכשיו, לנושא ההתקנה, אני שמח להגיד שעליתי על רעיון נחמד, וההתקנה זהה לגמרי למה שהיה מאז ומתמיד. פשוט כנסו ל cydia והכניסו את כתובת הסורס:

http://tom.zickel.org/openhebrew

ושם התקינו את החבילה com.openhebrew.openhebrew3 . לא לשכוח גם לקרוא את תנאי השימוש לפני ההתקנה.

למי שצריך יותר עזרה, אז ישנם דפים של הוראות התקנה, וגם הוראות התקנה בתמונות. למי שנתקל בבעיות יש את עמוד השאלות ותשובות (עדיין לא מעודכן לגמרי) ודף דיווח תקלות (נא להתייחס לתקלות שקשורות למה שרשמתי שזה מתקן, לא למה שזה לא). כמו כן, יש את דף התרומות שבו אתם מוזמנים להעריך את העבודה שאני עושה למען קהילת ה iPhone וה iPod Touch בארץ.

פעולות

Information

28 responses

25 07 2009
שח_מט

תודה על סידור האתרים העבריים.
כל הכבוד!
שח

25 07 2009
גיורא

מוזר כשאני מוסיף את הסורס זה עושה לי "UPDATING" ואז שאני נכנס לא מראה לי כלום.

25 07 2009
openhebrew

גיורא, אנא קרא את ההוראות התקנה בשביל לראות איך מתקינים את החבילה:
https://openhebrew.wordpress.com/installation

8 07 2009
Tאיציק

מהיכן מורידים את העברית

9 07 2009
openhebrew

איציק, תקרא את הוראות ההתקנה…

6 07 2009
מיקי

כל הכבוד אחי סידר לי כפי שאמרת את הCALL FORWARDING

4 07 2009
יותם

אתה גדול!
תודה רבה

24 06 2009
עידן

אין מילים ….מציל נפשות…מחייה איפונים

24 06 2009
גיא

תודה רבה!

24 06 2009
יריב

נ.ב.
אחלה עבודה! גם ב2.2.1 השתמשתי בגרסה הזאת

22 06 2009
ארז

תודה רבה על התיקון .כרגיל יצאת גדול.
נתקלתי בדבר אחד שאולי פשוט לך לתקן ,לא קריטי אבל כאשר מתקינים חבילת תיקון להודעה המעצבנת : העברת שיחה פעילה .. הלוגו מפעיל ( פלאפון במקרה שלי ) מפסיק לתפקד ,אני מניח שהחבילה דורסת קובץ ששינית

23 06 2009
openhebrew

ארז, תתקין את העדכון החדש, הוא מסדר את הבעיה של ההודעות העברת שיחה פעילה.

22 06 2009
Itay

כל הכבוד! תודה.

22 06 2009
Mose

תודה רבה!
באמת שכל הכבוד,התקנתי ועובד מעולה

22 06 2009
balon3

תודה .עובד מעולה

21 06 2009
nightx

תודה רבה!!!

21 06 2009
אלעד

התקנתי מ CYDIA
עשיתי ריסטרט
עדיין שאני מנסה להכנס זה כל הזמן קורס 😦
יש רעיונות ?

22 06 2009
openhebrew

אין מה להיכנס בינתיים, התוכנה עובדת כשזה מותקן.

21 06 2009
Yov

האיש שהוא קבוצה שלמה…. סחתין

ורק שאלונת על הדך, האייקון שנוסף לספרינגבורד אמור להחזיק איזה פרפרנס, כי אצלי הוא נראה כקורס שניה לאחר הלחיצה. ואם לא שם, אז יש איזה סטינגס?

תודה ושוב תודה

22 06 2009
openhebrew

יש איזה מה ? בינתיים האיקון לא עושה כלום.

21 06 2009
רועי

מעולה! תודה רבה.
מה ם מקלדת חכמה ל3.0? מי שהשתמש בה לא יכול בלי!

22 06 2009
openhebrew

רועי, תקרא עד הסוף.

21 06 2009
שיפור התמיכה במערכת הפעלה החדשה « Arik’s iPhone Playground

[…] להלן הרשימה מתוך האתר שלו החבילה החדשה לתמיכה בעברית OpenHebrew3 […]

21 06 2009
גל

מעולה!!! תודה רבה

21 06 2009
SENSEF

אחי אתה גדול כל הכבוד !

21 06 2009
רונן

תודה עזר לי מאוד

21 06 2009
משתמש אנונימי (לא מזוהה)

תודה עזר לי מאוד 🙂

21 06 2009
אופק

אתה פשוט מלך! עוד מעט בעזרת השם אני אקבל את ה3GS שלי..

כתיבת תגובה

