ברוכים הבאים לפרוייקט OpenHebrew תמיכה בעברית איכותית לאייפון, אייפד ואייפוד טאץ

18 05 2009

פרוייקט ה OpenHebrew מספק תמיכה בעברית איכותית לכל מכשירי האייפון, אייפד ואייפוד טאץ שנמכרים כיום ונמצא בשימוש באלפי מכשירים מסביב לעולם. אם זהו הביקור הראשון שלכם באתר, אני ממליץ לכם לקרוא את הוראות ההתקנה. במידה ויש לכם שאלות או שנתקלתם בבעיות, אני ממליץ לכם לקרוא את עמוד השאלות ותשובות שעונה על מרבית השאלות שאנשים שואלים. אם עדיין יש לכם שאלות, אנא קיראו את עמוד דיווח התקלות.

אם אתם נהנים מהפרוייקטים שלי, אתם מוזמנים לקרוא את דף התרומות, תודה.

פעולות

Information

5 responses

23 01 2010
לילאן

אני היחידה שלא מוצאת את הקישור להורדה? כאילו הסברים הסברים
יוזמה מדהימה.. אבל איפה מורידים? ><

24 01 2010
openhebrew

כנראה שכן, את מומזנת להשאיר אמייל אם את רוצה תשובה יותר רצינית, אבל בגדול הכל רשום בדף השאלות ותשובות.

3 07 2009
valery

באמת עדכון יפה ומגניב.רק שלאחר העדכון נוספה לי בסאפארי שורה של "שרות פקודה לניפוי שגיאות"
איך מעיפים את זה זה לא היה ליפני זה.

3 07 2009
openhebrew

valery זה לא קשור לעדכון עברית, בהגדרות המכשיר תחת הספארי תסיר את מצב מפתח.

3 06 2009
nazear

thank you very much about the hebrow iam verry glad to see web free for this soft ware

להשאיר תגובה

