בקרוב, דרך משופרת וקלה לגשת למכשיר שלכם

15 05 2009

לאחרונה הזדמן לי לעבוד קצת על פרוייקט אחר שקשור למכשירי האייפון ואייפוד טאץ שלדעתי יעזור להרבה אנשים שרוצים להשתמש במכשיר ככונן נייד במחשב, ללא אף תוכנה במחשב עצמו. למי זה יכול לעזור ?

  • למי שהולך למשפחה / חברים ורוצה להעתיק קבצים למכשיר דרך הרשת האל-חוטית בלי אף תוכנה שצריך לשים אצל החברים (בניגוד להיום שצריך למשל winscp או משהו אחר).
  • למי שרוצה גישה נוחה לקבצי המכשיר מהמחשב (המכשיר יופיע ככונן רשת רגיל).

שאר היתרונות ויכולות יפורטו בהמשך ככל שהפרוייקט יגיע לבשלות (כמובן שצריך מכשיר פרוץ בשביל התוכנה)…

כמו כן פתחתי תיבת תרומות בה כל מי שנהנה ממה שאני עושה ורוצה לתרום יוכל. תוכלו לקרוא עוד על נושא התרומה בעמוד התרומות שפתחתי.

פעולות

Information

11 responses

9 07 2011
יואל

האם מדובר על העברה באמצעות ה- wifi או/וגם Bluetooth?
וכן האם ניתן להעביר גם קבצים בין פלאפונים אחרים (לא רק מסוג אייפון) דרך ה- Bluetooth?
להזכירכם, אין כיום תוכנה ולו בסיסית ביותר להעברת קבצים בין האייפון לפלאפונים אחירים, באמצעות ה- bluetooth, דבר שקיים בפלאפונים הכי פשוטים!
לא שכחתי את התוכנה המפורסמת celeste, היא פשוט לא עובדת כמעט בכלל 😦
אז אם התוכנה שלך לא מאפשרת את זה, כדאי מאד לחשטב על זה בהקדם. אני מוכן לתרום לתוכנה כזו, ואני בטוח שיש הרבה משתמשים שיסכימו לכך גם כן.
בהצלחה.

10 07 2011
openhebrew

זהו פרוטוקול מבוסס TCP לכן יעבוד רק דרך רשתות תקשורת שכאלו (לא ציינתי כי משום מה חשבתי שברור). בשביל לממש העתקת קבצים ב BlueTooth זהו פרוייקט מורכב מאוד (צריך בגדול לממש שרת BlueTooth מאפס באופן די מורכב ולכן רבים לא עשו זאת. אני משתדל לעשות דברים שעוזרים לי אישית, ולי אין צורך בפונקצינליות שתיארת.

24 06 2009
שחר

איזה מלך אתה אני חשבתי על התוכנה הזאת לפני איזה חצי שנה אבל אני לא יודע איך לפתח תוכנות לאיפון זה משהו שקשור לדרייברים

19 06 2009
גיא

אחי, עוד כמה זמן תצא התוכנה ?
מצפים הרבה זמן ..

19 06 2009
openhebrew

כשהיא תהיה מוכנה. יש בטא שעובדת מצויין על מערכת הפעלה 2 שאתה יכול לנסות אם אתה ממש צריך את זה כרגע.

21 05 2009
ערן

האם תהיה אפשרות להעברת קבצים דרך USB? כיוון שקיימות מספר תוכנות שמעבירות קבצים ברשת האלחוטית דרך הדפדפן שבמחשב, לדעתי אם תצליח להעביר קבצים דרך הUSB ללא כל תוכנה צד שלישי זה יהיה מדהים.
לדוגמה, אצלי בעבודה אין רשת אלחוטית ולכן אני מוגבל בהעברת הקבצים ונאלץ להשתמש בדיסק און קי.

22 05 2009
openhebrew

אפשר להעביר קבצים דרך ה USB אם יש לך תוכנה במחשב כמו ITUNNEL או משהו דומה שמקשר תקשורת IP דרך ה USB.

20 05 2009
D.G.S

תום נשמע טוב ! לפי מה שאני זוכר אין הרבה כאלה אז זה יכול להיות מאוד מסובך … אבל בהצלחה !!! אני ממש רוצה כזאת תוכנה !! זה יעזור לי ולעוד הרבה אנשים !!!
תראה תום בקשר לתרומות : אני ממש רוצה לתרום אבל מה לעשות אני עדין קטן ואין לי … ( ואבא שלי הוא מהדור הישן שביקשתי תכרטיס אשראי ואמרתי שאני רוצה לתרום כסף באינטרנט הוא אמר שזה כנראה עבודה בעיינים ) אז תנסה לעשות משהו אולי SMS כמו תרומת של אלם וכל אלה …

20 05 2009
openhebrew

לגבי התוכנה הזו, אין כיום משהו כזה במכשיר.

פייפאל , הוא האתר הכי פופלארי בעולם בתחום, הוא נחשב אמין מאוד, כל התעבורה מוצפנת, ויש התחייבות מסויימת גם לגבי העברת הכסף והביטוח שלו. אני סומך הרבה יותר על האתר הזה מאשר על כל מני שיטות העברת כסף ב SMS שלך תדע מי עומד מאחוריהם וכמה עמלות הם לוקחים.

תוכל לקרוא עליו קצת פה:
http://he.wikipedia.org/wiki/PayPal
http://en.wikipedia.org/wiki/PayPal

18 05 2009
שי

אני בכיף מוכן לתרום אבל אם יש אפשרות שתארגן אפשרות של תרומה דרך SMS או משהו ישראלי יותר
ולא דרך האתר הנ"ל

18 05 2009
openhebrew

האתר הנ"ל הוא יחסית האמין ביותר שיש. ולא צריך לפחד מזה שהוא באנגלית, סה"כ צריך כרטיס אשראי וזהו..

כתיבת תגובה

