חשוב לקרוא לפני ההתקנה !!!

23 03 2009

החבילה ששוחררה ע"י הפרוייקט iVrit ל iPhone ו iPod Touch  היתה מאוד בעייתית מבחינת השינויים שהיא עושה למערכת, לכן, כל מי שהתקין אותה כבר ורוצה לעבור להשתמש בעברית אחרת (לאו דווקא שלי) יהיה כנראה חייב לעשות restore (שחזור/ריסטור) למכשיר שלו, מכיוון שההתקנה שלהם הורסת קבצים בשלב ההסרה (פעולה נדרשת לשם שימוש בעברית שלי, כי אי אפשר שיהיו שתי תמיכות במכשיר בו זמנית).

אני השקעתי מאמצים רבים לדאוג שההתקנה שלי לא פוגעת במכשיר, גם לא בשלב ההסרה, כך שמכל העדויות עד כה, אם אתם משתמשים בעברית שלי, לא אמורה להיות בעיה אחר כך להסיר אותה ולהתקין אותה (או חבילת עברית אחרת במקום).

אם כבר התקנתם את העברית של iVrit, אז הברירות שלכם לעכשיו הם או לחכות לתיקון לבעיה מצידם, או לעשות שחזור למכשיר שלכם ואז להתקין את שלי.

אם לא התקנתם את העברית של iVrit אז תרגישו חופשיים להתעלם מכל מה שכתוב פה.

כמו כן, אין קשר בין שחרור התמיכה בעברית לבין פריצת sim-free למכשיר או כל דבר שכזה, חבילת העברית מספקת תמיכה בעברית ולא משהו מעבר לזה (ככה שאם אתם מעדכנים ל 2.2.1 ויש לכם פלאפון חסום, אז תעדכנו את המכשיר בלי לעדכן את המודם וכו').

כמו כן כדי למנוע בלבול, כשאני מדבר על iVrit פה אני מדבר על התקנה מסורס אחר (של ph1.co.il) ולא על חבילת תרגום הממשק שקיימת בסורס שלי (כמובן שבה אין את הבעיות הללו !!!)

פעולות

Information

6 responses

6 06 2009
31 03 2009
Ice

יפה, יש גם עברית

24 03 2009
עומר

קודם כל, כל הכבוד..
האם יש בעיה אם מתקינים את התמיכה בעברית של OpenHebrew
ואת הממשק של ivrit?
(במקרה שארצה להסיר את הממשק בעתיד יהיה אפשר? האם גם יגרום לצורך בריסטור?)

תודה!

24 03 2009
openhebrew

החבילה של OpenHebrew ושל iVrit שמשוחררת במסגרת הסורס של OpenHebrew ניתנות להסרה באופן בטוח ואפשר להתקין את הראשונה בלי השניה (למי שרוצה רק תמיכה).

24 03 2009
רועי

אם אני אעשה ריסטור למכשיר שלי, האם התוכנות יישארו, כולל מה שהתקנתי דרך סידיה?

24 03 2009
openhebrew

ריסטור לא מטפל בתוכנות שהתוקנו בסידיה, רק בתוכנות של אפל ושהתוקנו מהאפל סטור דרך החנות של איטיונס. בשביל סידיה יש פתרונות אחרים כמו התוכנה apt-backup (שלא יצא לי לנסות אותה), או שיש לך את המדריך הנ"ל באנגילת (דורש יותר ידע):
http://pimpmiphone.info/howto/howto-backup-restore-all-cydia-apps.html

כתיבת תגובה

